آموزگار چند پایه
آموزش ابتدایی
|
|
روابط عمومی نیز به عنوان یک علم کاربردی، قواعد و قوانین خاص خود را دارد. در این مقاله 20 قانون موثر و تاثیرگذار مورد توجه قرار گرفته است که بی تردید هر از یک از آنها می تواند مبین راهبردها و رویکردهای اساسی در این حرفه باشد. در زیر 20 قانون طلایی روابط عمومی را ملاحظه می کنید: 1- قانون مخاطب (مخاطب خود را بشناسید) 2- قانون بحران (براي مواجهه با بحران آماده باشید) 3- قانون مراقبت (از رفتار مديران مراقبت کنید) 4- قانون برنامه (براساس برنامه عمل كنید) 5- قانون حضور (در همه جا حضور یابید) 6 - قانون تماس (با گروه هاي اجتماعی مرتبط تماس مستقیم برقرار کنید) 7- قانون وفاداري (به مدیریت و مخاطبان سازمان وفادار بمانید) 8- قانون گفتمان (سطوح گفت و گو را همواره گسترش دهید) 9- قانون اخلاق (اخلاق، سرلوحه عمل قرار دهید) 10- قانون تحقيق (آغاز و پايان فعاليت خود راتحقیق استوار کنید) 11- قانون تفاهم (برای ایجاد و توسعه همکاری، به مخاطبان خود به هم فهمی برسید) 12- قانون شكل (فرم و شکل مناسب را فراموش نکنید) 13- قانون محتوا (محتوا را فدای فرم نکنید) 14- قانون شنيدن (آماده شنیدن باشید) 15- قانون تصوير (با ایجاد تصوير مثبت، خط شكن عمليات ارتباطي باشید) 16- قانون خدمت (به همه خدمت کنید)هيچ مخاطبي از خدمات روابط عمومي محروم نمي شود. 17- قانون احسان (به همگان نيكي کنید) 18- قانون شهرت (حضور محروفیت را گسترش دهید) 19- قانون محبوبيت (همواره محبوب تر شوید) 20- قانون خلاقیت (به تازه گردانی فکر کنید و نو شوید) هوشمند سفیدی
نظرات شما عزیزان: |
قالب های نازترین جوک و اس ام اس زیباترین سایت ایرانی جدید ترین سایت عکس نازترین عکسهای ایرانی بهترین سرویس وبلاگ دهی وبلاگ دهی LoxBlog.Com |